Fashion Show

Vistoria Secret Fashion Show

Visar lite bilder från Vistoria´s Secret fashion Show 2008
Såklart är min favorit modell Adriana Lima med, men min favorit är nog de allra sista underkläderna ^^ Mysigt
Alessandra Ambrosio sparkar igång VS Fashion Show 2008!

Alessandra Ambrosio

Adriana Lima

Adriana Lima..Vacker!

Marisa Miller

Marisa Miller







Heidi Klum

Heidi Klum



Heidi Klum
























Heidi Klum





Adriana lima!!!!!!!!!!!!!!!!!!

















Adriana Lima och Usher!



Vad mysiga^^



Usher..















Finiaste Adriana LIma.. med konstig ansikts min







Skit gullig xD



Men min absoluta favorit är nog den här =).....skit gulligt. Kanske inte Klack/sneakers hon har på sig men resten =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0