I´m gonna keep on giving you my love....



idag fick man dra till Hallonbergen för att träna de småbarnen, eftersom de ska uppträda imorgoon. Där fick jag sällskap av min sötnos Fio^^
I centrumet var även Agnes där hon som vann idol, hennes senaste låt är faktist mkt bra^^ och sedan kom magnus carlsson dit. trevligt trevligt med kändisar i Hallonbergen, brukar annars vara dött där xD
Sedan blev det hem till henne för att träffa de andra som skulle dit, trevligt och vi hade det mycket kul, de flesta av oss iallafall.
nadja va inte direkt på topp, och jag hade ont i huvudet från början men det blev bättre sen tack vare för att erik och fabian fick mig att le^^

Jag har letat sönder mig efter den här låten och vidoen som kommer att komma upp, den är färsk och hela tiden har jag trott att han hette Danja, men nee dom måste komplicera det, så den stora och otroliga Reggea Stjärnan heter DanJah =)
De är inte klara med videon men jag återkommer med den, men här kommer ett uppträdande med Lazee, jag vet inte riktigt om hans mikrofono var avstängd från början, men vid slutet när det blir Acapella, oh shit då hör man hur duktig han är asså. My new reggae lover, DanJah (han låter faktist som en version av både Jah Cure och Sizzla =) )
Ni kan även lyssna mer av honom på: http://www.myspace.com/danjahmusic 
Hope you like it as much as I do, den här låten betyder mkt för mig.
Vet inte vf eller hur men det kom lite tårar för den här låten....

Jag menar....Jag tänker fortfarande ge dig min kärlek oavsett vad, för att du betyder, men om det fortsätter såhär så ger jag upp...

DanJah- My Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0