You make me feel so good



" Dime porque no"



"Christmas is here"



"Mariam och Özz"



" Estoy aqui, poprque quiero hablarte de lo nuestro hablemos claro, te extraño"

Hej på er alla.. ja nu är det väl snart dags för att avsluta och runda av hela året. Bara några dagar kvar tills man får julklappar och ha ännu ett år avklarat.
Jag tänkte idag om vad min nya nyårslöfte ska vara, jag har flera men det är alltid ngt av det som är nytt. 
Så nu är det dags att förbereda sig för ännu ett år av händelser ( hoppas positiva)

Jag har inte haft tid och inte orkar blogga, men nu när jag väl har gjort ett mkt bra prov ifrån mig så känner jag mig bättre än förut. Nu i vekcan väntas det mer plugg eftersom alla lärare plockar in allt i sista minuten.

Simmade med klassen idag vilket var mycket roligare än jag trodde, alla såg mycket fina ut i sina bikini inte minst jag xD haha
och killarna, jaa man märkte att dom hade tränat lite extra dagarna innan haha.

Blev många roliga och trötta 750 m simning, en stund hoppade jag på arians rygg så att han kunde skjutsa mig men han drunkna, så jag försökte ta tag på azhis fot. Gick inte heller. Bastade en lååång stund med tjejerna och sen bar det av till plugg igen,
Tror att det är nästa år vi ska ha kläd sim xD längtar^^

Jag kan hålla med ayan om att jag är en riktig Window Shopper, haha allatid trevligt men ska vänta på julrean,  julklappar till mig då^^

Många åker till peru lr till andra länder och har det skönt, själv ska jag även stanna här i den lilla kalla sverigen för att vänta till sommaren då det är MIN tur att åka iväg, blir säkert ngt trevligt.
Man får väl alltid hoppas på Peru för att träffa på släktingar, kusiner, kompisar gamla ex...hahaha neee då xD

Men ska ta och chillnäni lite först innan jag tar fram mina underbara och älskade böcker xD
//Ta det lilla lugna utê^^

"If I was your best friend, I want you 'round all the time

Can I be your best friend, if you promise you'll be mine

Please say he's just a friend

now girl let's not pretend

Either he is or he ain't your man

please say he's just a friend

If I was your best friend,I want you 'round all the time

Can I be your best friend,if you promise you'll be mine

Please say he's just a friend

now girl let's not pretend

Either he is or he ain't your man

please say he's just a friend

If I was your best friend"

//Silvitaa


Kommentarer
Postat av: nadja

kom ihåg att vi inte åker bort ^^ vi är kvar här i mörkret

2008-12-08 @ 10:22:19
URL: http://gadjet.blogg.se/
Postat av: Silvitaa

haha ne då glömmer inte det^^

2008-12-08 @ 21:27:48
URL: http://silviitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0