If I ain´t got you


Har nog ätit den här pizza i kanske över ett år nu.....Mums<3



Jag MÅSTE skaffa den här tröjan...Miss Sunshine^^



I´m my own Miss Sunshine^^

Hellu på er...
Hoppas ni har börjat er helg bra, vilket jag väl kanske har gjort, men som det ser ut nu så kommer det att vara en jobbig helg...Uft!
Idag började med ett tuft matte prov, tro mig jag gjorde den på 2 timmar! Gick väl sådär men vill inte hoppats för mkt. Är glad att jag gjorde den, som vissa (NORA) som får göra den nästa vecka, fast hon innerst inne önskar att det blev efter jullovet xD haha din skojare.
Sedan efter det så stannade man i skolan tills det blev det dags att åka till vårberg för att fira joel.

Fio och erik var ju såklart också där, eve skulle komma men hon har fått en extrem förkylning lr ngt under veckan. Iallafall så hade vi vår egna kock (erik) som ordnade till en mysig middag, med kyckling som varmrätt och som efterrätt blev det panacotta^^ Mums blev det,

Sedan blev det twilight igen, och jag kan hålla med Kenza( bloggare) om att jag är såååå glad att jag inte har läst boken eller ngt innan jag såg filmen. Då kan man gå i lugn och ro och kolla på bio utan att veta ngt vad som händer, och då blir filmen bäst, och det är det jag tycker^^
Hört att det kommer en tvåa men om typ 2 år, så alla era twilight fans( tjejer säkert O_o) vänta två år så får ni se hur hon dör xD hahahahaha en scen som jag älskar det är nog Baseball scenen =)

Alltid lika trevliga samtal med fio^^ hade saknat henne lite faktist, dom enda gångerna man såg henne var med träningen. Folket är borta i Peru, jalla gör fest.!! Innan cp skolan börjar igen.

När man väl kom hem skulle jag kolla på Saw 5 ( pappa hade laddat ner den "lagligt") :P men han sa att han skulle gå och lägga sig, och jag kan inte kolla på en skräckfilm ensam, senaste gången med The Grudge blev jag helt psykad. Trodde hela tidne det va någon vid dörren, jag ville inte vända mig om vid sängen ifall hennes vita ansikte var där. Usch hemsk, så jag kollar på saw 5 imorgon istället. I´m a big Saw- fan^^

Mmm på kvällen blev det lite trassligt, jaa med en kompis iallafall, vill bära säga att jag inte orkar mer! PUNKT SLUT!
Alltid, alltid samma skit sak. Pallar inte längre.

Höll på att glömma att gratta Kevin för att han vann Idol 2008^^ min favorit^^

Idag blir det ingen Shan Atci, istället blir det en calm och old song^^

See yah Later...(alligator)

"Some people live for the fortune
Some people live just for the fame
Some people live for the power, yeah
Some people live just to play the game
Some people think that the physical things
Define what's within
And I've been there before
But that life's a bore
So full of the superficial

Some people want it all
But I don't want nothing at all
If it ain't you baby
If I ain't got you baby
Some people want diamond rings
Some just want everything
But everything means nothing
If I ain't got you, Yeah

Some people search for a fountain
That promises forever young
Some people need three dozen roses
And that's the only way to prove you love them
Hand me the world on a silver platter
And what good would it be
With no one to share
With no one who truly cares for me"

Alicia Keys- If i ain´t got you



Kommentarer
Postat av: Fiama .. :)

Jag vill ha en sån tröja .. fast det ska stå Little miss trouble .. :)

2008-12-21 @ 20:51:19
Postat av: frida.

Hahha, jag har en sån där little miss sunshine tee. Köpte den när jag var i Thailand. ^^

Puss sötnos!

2008-12-25 @ 17:53:02
URL: http://musik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0