Miss Sunshine



Vilka minnen

"Todo el timepo cuando escribes los mensajes en tu celular
Siento en mi bolcillo que el mio comiensa a temblar,
Leyendo las tiernas palabras tuyas, Diciendome que me extrañaras como nunca
el tiempo sin besar a tu boca bella, Traspiras y dices: Ay como te quiero nena
Los dias y meses pasandolas junto a ti, sabiendo que nuestro amor no es feliz
Sin que nadie sepa lo q hay entre tu y yo, seguimos luchando."
//Juan


Hellu på er...
Det va ett tag sen.
Kan börja berätta att igår började man baka lussebullar till helgen, trevligt trevligt.

Förra helgen blev det uppträdande vilket gick bättre än förväntat, mycket roligt att få dansa med erik faktist^^
Och på kvällen blev det fest vilket också va trevligt, efter det vare dags att säga en ordentligt farväl till folk som skulle åka iväg till peru under veckan..Saknad till dans träningarna (kanske), men man saknar nog själva personen mer, men vi som stannnar kvar får nog hitta på ngt i det kalla vädret^¨
Hade ingeffär 4 läxor till måndag och idag hade jag italienska prov, som gick alldeles för bra att jag tror att jag hade allt fel. Liksom jag gjorde klart den på 20 minuter hehe^^
Och nu på fredag väntas en matte prov från 8-12, önska mig lycka till, jag lär behöva det.

Fick tag på min syo idag så min nästa hållplats är en studiedag som barnmorska^^ blev väldigt glad när det funkade, nu fattas det bara vart jag ska vara det, hoppas på KS, liksom allas drömmar^^eller iallfall min drömm.

Imorgon väntas en lång sovmorgon till kl 1 men jag måste dra till skolan tidigare för att jobba,
Liksom ibland bör man ta ansvaret själv för att jobba, det räcker inte på lektionstimmarna, man får offra sin tid faktist det gäller iallfall om man verkligen satsar på skolan.

Idag satt jag ungefär 3-4 timmar efter skolan med Nora och snackade om precis allt, det va så trevligt och mysigt. Hon och jag har visa saker gemensamt så då är det mkt enklare att öppna sig bland folk, hade inte trott att hon va en sån person, som tänkte på allt runt omkring att hon verkligen bryr sig om vissa.

Julen är snart här folket..har ni skrivit era önskelistor? det har jag faktist.
Som skoj önskade jag mig att få resa utomlands där T-Pain  (min stora idol) skulle uppträda, vem vet jag kanske kan tågluffa dit för en dag =)

Har fortfarande fortsatt tänka på vad för nyårslöfte jag ska ha iår, deet finns nog inte just bara en enda löfte som jag vill lova utan fler, tror att jag ska hänga på Ayans löfte om att börja träna redan i januari, ska köpa ett årskort på F&S^^ gillar när man ser lite magrutor på tjejer, men inte extremt!

Ska fortsätta plugga nu fellows, så att jag inte får ig- på provet =) hehehe (lär aldrig hända)


Kärlek och Respekt!/Shan
Aboow ni måste kolla på det här, dog av garv xD och det gjorde catti me^^ hehe
Här kommer Shan "The man" Atci-  Blattefierad


Kommentarer
Postat av: cath

HAHAHAH asså jag DÖÖR xD

den där dansen är fan lätt årets dans =D hahaha

2008-12-11 @ 15:26:00
Postat av: nadja

jahaaaa så nu va det rolig va, men inte när jag visade den för henne inte :(:(:( buuu på dig catti :P

2008-12-11 @ 22:55:13
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0