My Valentine



Min älskling Christian<33




"Siempre fui sincera
Y es por eso
Que nunca fui feliz
Ya no, no lo aguanto
Por tus engaños
No puedo creer en ti

Mirando al espejo pregunto porque lo hara
Y por eso yo he quedado en no volver amar
Aunque tenga que morir por amor
Tu a mi no me vas a ilusionar"


Hellu...

Äntligen är det lov och nu handlar det om att hitta på så många saker som möjligt och även vila ut=P
I fredags vare dags för skol avslutning gjord emig lite extra i ordning^^
kommer verkligen att sakna tjejerna men vi har sagt att vi skulle hitta på ngt under lovet så längtar =)
Efter skolavslutningen så drog jag inte till stan en stund för att  jag skulle göra ngt, hmm jag kommer inte ens ihåg nu men iallafall.
Lördags så blev det tidigt in till stan för att köpa lite me Mamma och klippa sig^^
Drog till min favorit frisör ställe vilket är Hår 3000..jag säger bara bästa!
Och roligaste samtidigt, har aldrig garvat så mycket hos en frisör som den här gången =P med mitt ny klippta hår (
ok jag gjorde topparna bara för att fräscha upp mitt hår och så ordnade jag till luggen) så drog jag iväg lite till gallerian under tiden som mamma skulle klippa sig.
Letade efter en julklapp till min älskling Christian<3 eftersom han idag =( ska åka iväg för att fira julafton och nyår utomlands, kommer sakna dig så mycket älskling du betyder såå mkt för mig!
När vi väl va klara så vare dags att dra hem till min morbror (
christians pappa) för att fira honom eftersom han fyllde år =) Congratulations!
Åkte hem ganska sent men det va mycket trevligt, i söndags så åkte jag in till stan igen, skulle umgås lite med mina kompisar men det blev tyvärr inte så.
Istället fick jag byta ut en julklapp för att jag fick reda på att den personen inte tyckte om den :P hehe så jag får leta efter någon annan...
Ufft kilalr så jobbiga, finns nog inget som dom kan önska sig iallafall inget under 1000 lappen =O

Efter det drog jag ivär till mina morbröder änn uen gång för att äta resten av tårtorna som blev kvar från dagen innan ^^
Jag och mina två morbröder kollade på Daddy yankees film Talento del barrio och jag rekommenderar den, fast ni bör nog ha eng text på för att det är lite svårt att tolka och höra vad Puerto Ricaner säger ibland =P
Men när jag var på väg hem så hade mitt tåg precis åkt så jag fick vänta i ungefär 30 minuter.
Gick till den Terminalcentralen för att sätta mig och kolla på människor xD (tycker om att göra det faktist) och så hände det plötsligt att en liknande Randy "Nota loca"- Liknanade snubbe satte sig bredvid mig....
Lr som jag trodde... att det va Randy, men som sagt vi är i Sverige, vad skulle Randy göra i Sverige en december månad i terminalcentralen kl 20:30???
nee inte en chans, men den lilla sekunden som jag trodde att det va han så kändes det bra hehe men han va sååå lik honom. INbakade flätorna, mörka hud aa det va nog bara det, men sen när han frågade mig om vart terminalen 5 var så hade dom nog inte likadan röst xD haha...
Jaaa sånt kan hända men det va trevligt^^
Och idag så vaknade jag lite senare av att min grodis sms mig^^<3 och efter det satte jag mig vid datan för att kolla på Wisin y Yandels film Mi Vida...men den är rätt så gammal och ser hemma gjord ut, fast den är helt ok.
Nu väntar jag bara på att Arcangels film ska komma ut " Muerte En el paraiso" den sägs vara mycket bra, men liksom grabben måste nog sluta noppa sina ögonbryn, det går ju för långt. Han vaxar dom säkert också :O
Men behåll gärna inbakade flätorna ^^ jag är nog svag för just inbakade flätor, iallafall för dom som passar i det!!! hehe...

Nu är jag hemma hos min kompis och har lite chillnäni innan jag ska ut, ska dra ut to the city med min ängel^^- Fio hehe väntar på hennes samtal bara=)

Dont Drink N Drive!!!!

//Silvitaa


"Quizás amaste a quien no debiste amar
Tomaste una decisión fatal.
Te lastimaron y eso te hizo mal y tu lo tuviste que pagar.............

Quizás el te engaño, no te amo de verdad
Fue una aventura, un juego y nada más
nunca te dieron la oportunidad y tu lo tuviste que pagar......."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0