I´m a Superwoman....




Hellu...
Jag kan säga nu att det hemska är över. Äntligen kan jag börja fokusera och andas ut och in som förr. NU är det studier som väntar på mig, ett jobb och ett härligt lov med mina nära och kära.
Jag pratade ut med en viss person idag som fick mig att inse att livet är inte tillräckligt lång för att hinna uppleva allt det där underbara med livet. Men jag ska hjälpa mitt liv på traven genom att agera nu.
Jag vet att jag ibland kan misslyckas men det enda jag behöver veta är att jag gjorde mitt bästa och det räcker för mig.
Jag ska ta allt med ett leende, ändå om inte det räcker. Det är ganska svåra saker som jag ska hantera både personliga och runt omkring mig, men dom problemen finns för att lösa. Både om mitt förflutna och om min framtid.
Tänker inte så speciellt mycket om framtiden, fast det kan hända att man drömmer bort sig ibland, fast jag lever hellre i nuet. Förväntningar är något man kan ha men dem uppnås inte alltid, därför vill jag hellre prata om det som händer nu och ta morgon dagen som den kommer.


"Everywhere I'm turning

Nothing seems complete

I stand up and I'm searching

For the better part of me

I hang my head from sorrow

Slave to humanity

I wear it on my shoulders

Gotta find the strength in me


When I'm breaking down

And I can't be found

And I start to get weak

Cause no one knows

Me underneath these clothes

Cause I am a Superwoman

With an S on my chest

I´m a Superwoman"

//Peace!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0