Making love....<33



Hejsan... Nu är ännu en helg över sååå snabbt. Alldeles för snabbt går dagar men ännu närmare lovet.
Ska spendera min kväll med massor med te och filmen Da Vinci kl 21 på kanal 3.
Snart är det slut med lugna kvällar för att sedan gå över till jobbet som börjar nu på tisdag.
Gick på möte idag innan själva jobbet började, det blev ganska intressant men ska kämpa med det. Det är ändå bara i ungefär en månad.

Snö snö snö, ja de fallande snö flingorna kom under veckan om inte jag har fel, trevligt trevligt kan man väl tycka när det är sol och sisådär med snö. Men nee då vintern handlar om snö storm, som komemr in i ögonen, rinnande näsor och förkylningar lite här och var. Känns så mysigt ^^

Lite mysigt det där med vinterjackor och kalla röda kinder,mössor och vantar och massor med kramar. Men nog längtar man till shorts och flipflop, kort ärmade tröjor och solbrända ben av solen och inte solarium =) hihi.

En viss person ville att jag skulle skriva lite extra^^
Vad ska man säga..
Du får mig att alltid bli glad oavsett vilken dag det är, får mig att le och känna lycka. Jag vet att jag betyder lika mkt för dig som du betyder för mig.
Kommer alltid att vara din sunshine varje dag som går. Dag och natt går utan att jag är vid din sida och det det enda felet som finns. KMr inte på så mkt att skriva just nu och kan nog inte heller skriva så mkt.
Men du vet att jag alltid tänker på dig och du är bäst<3 
Min bästa kompis och min grodis =)
Puss puss på dig grodis från din Sunshine!! =)


Ska njuta av min näst sista kväll hemma nu ...
See yah!!

"I know that it's late

And, maybe, I shouldn't be so into you

It's just that, tonight

I am so taken; I've fallen for you

When I look in your eyes, I can see

A million possibilities

And I know that you'll be leaving me soon

But, tonight

Come a little bit closer

Let me hold you, baby

And we can try to forget tomorrow

And make it last forever tonight"

//Silvitaa

Våran låt Grodis^^




Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

HAHAHA jaa riktig mig, silvia har lärt känna Ayaan Barre

2008-11-25 @ 20:57:32
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0