Together doesn´t always mean forever...



Allt verkade så enkelt....



Together doesn´t always mean forever.....

Shooo på er alla...
Uft vilken dag asså, verkligen en händelserik dag. Men jag ångrar absolut ingenting, jag gör det här för mitt eget bästa, och det räcker för mig.
Fick snacka med mina lärare om att jag behöver sluta tidigare, vilket jag höll på att kissa på mig när jag skulle snacka med samhälls läraren, men eftersom jag låg bra till i skolan så blev det inga problem, tack gode gud.
Precis när jag va på väg till skåpet för att dra till jobbet så märker jag att jag hade tappat bort min nyckel,
jag fick panik och börja leta överallt. 
Men så ringde jobbet och blev räddad av den genom att jag inte skulle jobba idag, så då visste inte jag vad jag skulle göra. Så istället taggade jag hem till min Özlem =)
Där hade vi lite kul och tog massor med "otroligt underbara och fina" kort xD
Ni kanske får se dom någon gång, vilket aldrig lär hända.
Där satt vi och kolla på tv och käkade till slut, saknar dig gummsan och tack för att du är där för mig<3

Den här inlägget har tagit mig så lång tid att skriva, allt är bara för att en viss person ringde och tänkte ut massor av saker och allt annat.

Senare idag eftersom det redan har hunnit bli torsdag så väntas plugg och jobb.. 
Jag vill bara påminna en sak för en person...

Jag gjorde det för din skull..jag vet inte om det betyder ngt men det va för dig, inte mig. Jag väntar bara och se ifall jag gjorde det rätta eller om jag ännu en gång gav upp. Jag trodde på dig förut, det gjorde jag, men inte längre jag har tappat så mkt förtroende. 
Jag säger det klart för allt och alla, det var för din skull och absolut sista gången. 
Det är inte som förr, jag fick ge mig ....

I don´t love you like i did yesterday.....

För att avsluta denna cp inlägg så kommer det en klassiker...

Aerosmith- I don´t wanna miss a thing

I could stay awake just to hear you breathing
Watch you smile while you are sleeping
Far away and dreaming
I could spend my life in this sweet surrender
I could stay lost in this moment forever
Well, every moment spent with you
Is a moment I treasure

I don't wanna close my eyes
I don't wanna fall asleep
'Cause I'd miss you, babe
And I don't wanna miss a thing
'Cause even when I dream of you
The sweetest dream will never do
I'd still miss you, babe
And I don't wanna miss a thing

Lying close to you
Feeling your heart beating
And I'm wondering what you're dreaming
Wondering if it's me you're seeing
Then I kiss your eyes and thank God we're together
And I just wanna stay with you
In this moment forever, forever and ever

//Silvitaa






 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0