Until that day

For Right or Wrong? by Dan Tsai.

Hej på er...
Jaaa jag tog mig en kort stund att skriva ett inlägg innan jag ska till plugget. Veckan har gått lite långsammare än de andra för mig. Det är nog för att jag började jobba igår.
Hur underbart är inte det tänker man, jo visst är det underbart och även ansträngande. Lärde känna 5 andra ungdommar som jobbar med mig. Skit roliga och hur trevliga som helst. Fast det va  ganska svårt att få plugget att gå ihop med jobbet. Jag börjar jobba kl 4 men jag slutar halv fyra resten av dagarna. Så det betyder att jag måste be att få gå ungefär 30 minuter tidigare och det kommer nog inte min samhälls lärare att gilla. Hoppas att det inte blir fööör stor problem än vad jag har räknat med.

Idag blev det sovmorgon och om 40 minuter är det plugg. Direkt efter är det jobb. Lite ansträngande när man hade två läxor till idag men det funkade fint fint,
Tills det som hände igår, som inte fick hända. ´Visst jag va trött och irriterad men det gjorde inte saken bättre. Därför har jag lovat och bestämt mig att inte bry mig längre, vi låter bara saker vara så här. Samma problem kom upp en gång tidigare men nu....ne inte en gång till så jag ska sluta bry mig helt och hållet så blir det bättre för alla, ELLER HUR??

Därför har jag valt videon som kommer nedan, Two Wrongs.. satt och lyssna på den på jobbet och blev ännu en gång kär i den,
Måste tagga till skolan snart, vi hörs.........


"Ehh, excuse me
If you see me screamin'
Deep in my mind
I'm only dreamin'
Cuz if I wake girl
And your not by my side
I feel like half of me
Is no longer alive
So please shorty,
Before you walk out that door, booby
Would you listen to my song?

If only, I give you one last chance (one last chance)
Wit the devil you can no longer advance
You've got to be faithful
So we could be prooful
Build a family
And follow god's destiny
So just before I run to the block, papi
I might listen to your song

boo, before you walk out that door listen
they say two wrongs don't make a right
don't make it right
so if I'm wrong, I ain't tryna fight
I'm tryna have some dinner wit some candlelight
yeah, yea
lay up in tha bed and make love all night
so papi I won't leave, maybe I'll just stay
But promise me that you'll do the same
girl i'ma love you, like I never loved you
touch me, like you never touched me
yo, if you give me the chance girl, I'm gone show you


//Silvitaa

Two wrongs- Wyclef Jean

Kommentarer
Postat av: Ayaan Barre

Tack kära peruanita!

2008-12-06 @ 11:43:11
URL: http://ayaanbarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0