Abbow..HATA SKOG!



Min kära klass<33


Lilla jag i skogen...aldrig mer

Hej igen...

Nu får jag skriva om allt eftersom allt raderades plötsligt. cp blogg...(skoja bara)
Jaa nu ska lilla jag försöka förklara en mkt händelserik dag.
Dagen hade kommit då vi skulle kolla på en bränd skog från 10 till 16 idag. Ok verkade helt ok först träffade jag klassen i stationen och fick extra sovmorgon. Mkt bra tycker jag.
Sen satt vi i tåget och hade kul och spelade olika lekar helt ok.
Sedan satt vi i en buss i typ 20 min och hade lite kaos det va roligt liksom helt chill.
Sen såg vi på en film i en stuga medans cp barnet azhi höll på att kommentera..lite irriterande men acceptabelt.
De va då vi skulle gå i 30 min för att sitta vid en sjö och käka mat, liksom varför inte käka där vi är?
men då vandrade jag emd tjejerna och det va ganska kul.
Sedan kom vi fram till den UNDERBARA sjön, tror inte jag har sett ngt finare och perfekt väder. alla ville bada men inte i mjukisar xD
Där stannade vi i 1 timme och käka mat, tog lite kort, kollade på när wolmir fångade en slända, och när furkan ramlade...liksom helt ok chill bara.
Då kom det hemska att vi skulle vandra i 1 timme till och sedan vänta i 30 min.
Som tur hade vi våra vänner MYGGOR med oss, kunde inte ha blivit bättre.
Alla började bli helt freaky speciellt ale och azhi, dom hatade myggor och jag fick en på handen då började jag bli väldigt irriterad.
När guiden kom såg vi den brända skogen hon pratade om ett träd sen inget mer :O
LIksom WHAT????!
Vi har vandrat så långt och blivit uppätna av blodsugande djur i mer än 3 timmar och vi ska gå på en vandring i 10 cp minuter? Du driver...
och som pricket på i:et så gick bussarna en gång i timmen.
Vi fick gå hela den j*vla vägen tillbaka och sedan vänta i 45 min. mkt trevligt...förutom att spindlar och myggor fanns överallt så vare ännu en dag som man lärde känna klassen ännu mer...

Usch och nu väntar en lång dusch på mig och ännu mera plugg...
Men efter imorgon så är allt lungt ska bara lämna in två uppsatser som redan är klara tilla på fredag.
Och på fredag blir det party...
Usch ska verkligen utnyttja den festen till att ha riktigt kul...behöver det verkligen!!!!

Men vi hörs tomorrow my friends....

Vill bara säga ÄNTLIGEN<3333


" Soy solo tuya, y tu solo mio ^^"

//Silvitaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0