Alla älskar mer<3



Älska MER<33

Hej på er alla... jaa idag fick man sluta tidigt men känns som man har gått till fyra.
Har bara haft två lektioner vilket va skönt..
Och vad ska man göra nu??

ja nii jag har mkt att göra...har hämtat exakt hela skåpet, då menar jag böcker förutom ett ämne. men annars har jag otroligt mkt att göra.
Italienska dit, biologi hit, eng där, och svenska här...osv.
Nu bär det bara av att plugga resten av "sommar" dagen och sedan sova om jag hinner. Men tror att jag ska möta cp barnen först innan det bär av till Kista för att kolla på Space Chimps.
Det blir spännande.

Nee nu har jag suttit och tänkt ut vad jag ska skriva i 20 min.
Det får nog bli allt för idag...eller för tillfället.

"
Tenerte es soñar"//Zion

//Silvitaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0