Ännu en dag...



"Got some words on cardboard got your picture in my hand,
Saying if you see this boy can you tell him where I am, "




"Deseandote...queriendote..Diciendote
Que yo te amo...me miras y te vas"


Hellu på er alla...
,
Ja ni äntligen fick jag min sömn igår som jag hade längtat efter så mkt.
Men...(
efter ngt bra så brukar det oftast komma ett men..)
Men tydligen va mina små syskon tvungna att väcka mig vid 8 fast jag skulle börja kl 11! (
otroligt att börja så sent, har aldrig gjort det :O)
Sedan försökte jag somna om men började att sms med min sköldis... hehe^^
Hade bestämt mig att när alla va borta så skulle jag kolla på Jalla Jalla...Blev inte av
Istället kollade jag på Top Model..
Tog en snabb dusch och så vare dags för idrott...

Haha det som jag och Ale märkte under dagen är att killar är nog rädda att dom har tappat ngt i skrevet :P
(
vilket ord xD men ville vara mer ordagran och artig :P blää hihi )
Dom tog in handen inanför och utanför byxorna hela tiden.
Speciellt Furkan (
finns bevis i min bilddagbok http://silvitaa.bilddagboken.se/)
Och sedan aldin.. fast han visade ngt annat för ale också xD haha

Jaa sedan kom de tre andra lektioner...Bara 3 lektioner och vi slutar 4??!
Otroligt...dom vill verkligen lägga schemat så att vi inte får någon fritid efter skolan.

Och sedan fick man hämta ett paket ifrån boken.. Tydligen hade min kära mamma <33 anmält mig till att läsa en bok och utav det får jag
Biobiljetter =)  Plural!! haha
Jaa så nu har jag ngt jag kan underhålla mig med under kvällarna =)

Hitills har det inte hänt något..har pluggat italienska och Biologi och lite
natur =)

Kmr nog skriva senare om jag kmr på ngt och om det finns ngt att skriva om
Lycka till Fabian på ditt Spex Foto:P
Kmr ihåg min där fanns det en ganja man, Michael Jackson (i sina bästa dagar), The godfather xD, och en hawaii-tjej (kan inte färklara bättre, lr jo dom dockorna några kan ha i bilen och som rör på höfterna :P)
Såå ja där fick ni några ideer om ni nu kan vara lr skulle ha varit.

Ska chatta lite och lyssna på ReggaeMusic<33

Citat:
I know it makes no sense, but what else can I do, How can I move on when I've been in love with you..
by "The Script"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0