Blää dag...



Jag med min kusin Danitza i Peru...
Stor saknad<33

Hejsan....

Jaa ni idag har det hänt väldigt mkt..
Kanske inte runt omkring men mkt med mig..
Jag har varit på sån dåligt humör. Kunda inte komma idag till träningen.. och jag vet inte ens vf??
Men jag bestämde mig för att stanna kvar hemma hos Karim så här e jag.
Han försöker munttra upp mig men det funkar inte hittills.

Jaa igår kom det lite folk till hnm och så va vi här. Det va lungt jag låg mest på hans säng och han vid datan och lyssnade på musik.
De andra va i resten av rummet och gjorde rent sagt va de ville...

Sedan plötsligt sååå jaa kom det en överaskning..
Han hade tydligen en tjej..:O..
( för er som inte vet så är karim mitt ex :P)
Asså visst får han ha någon annan det bryr jag mig inte om men under året har hänt mkt och trodde faktist inte han skulle klara av att ha någon annan.
Men iallfall den tjej blev ledsen för att han totalt SKET i henne.
Jag själv märkte det och sa till hnm. Men den idioten brydde sig inte.
Till slut så gick han ut med henne och snacka och sen kom han tillbaka ensam.
Så jag vet inte om dom har gjort slut han vill inte heller prata om det.

Men men... Jag förstår inte..vf ere så svårt att gå vidare?
Är det för att man fortfarande tycker om personen lr är det för att man är rädd att den andra personen ska hitta någon annan?
Lr vad beror det på? Liksom man ser inte personen på länge men bara den lilla stunden man är med personen så känns det extra mkt.
Liksom man känner en lättad.."
äntligen vid din sida"

Som dom säger i en låt
" es mal morir de amor"
Liksom man kan inte göra ngt åt saken...

Och jag skulle vilja be om förlåtelse till fabian...
Mitt humör råka komma ut över hnm och det va inte med mening.
Meh xD

Det som jag ska göra är att hyra en film med cp barnet och köpa godis tydligen. Sen stanna här tills sent på kvällen.
vi bor trots allt 10 min ifrån varandra men ändå så hinner vi inte träffas alls.
Liksom jagär en pluggis men han är ett IV barn xD
haha ne vad taskigt..men han har sköt sig bra nu.
Och det jag hoppas och vill att han ska göra är att Gå vidare,,,

Skriver senare om vad som har hänt.

Sees

" Te regalo un beso y mil razones, te regalo amores pintao en colores"//R.K.M y Ken.y

//silvitaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0