Bloggare?






Nej men hejsan på er alla... Jaa det är jag silvia igen

Många av er kanske redan har sett lr läst mina bloggar. Jag har kanske tre olika som jag, efter ett tag inte orkar blogga lr så glömmer jag lösenordet helt enkelt.

-
Skriv ner ditt lösenord, det är väl inte så svårt.
Nene saken är att man skriver ner på en lapp som man lägger i ett ställe där ingen ska hitta den  (möjligt viss du själv), men inte ens det lyckas jag med.

Jaja men nu ere slut med att anklaga mig sj.
Jag hade redan från börjat öppna en blogg i början av sommaren...
Blev aldrig av
Men istället så kan jag börja nu som många andra.
Har så mkt att säga under dagarna. Ni ska även få bilder.. så man kan säga att Blogg slår ihop sig med bilddagboken^^ Trevligt.

Jaa det här kmr liksom handla om mina dagar och lite smått och gott. Ingen
Blondinbella direkt. lr ngt av såna "extremt duktiga" bloggare. (förstår inte ens hur man kan bli det? :S)
Kmr nog inte heller klara av bloggen som min kära kompis Nadja( [email protected] ) och hennes föredetta FN snack...hon skriver så fint och om otroligt viktiga saker. Hennes vardag^^
Men det är just det som allt handlar om....
Frågan är bara vilka som är intresserade :P hehe jaa vänner såklart^^

nee men ska inte tråka ut er längre. För långa bloggningar sen inte bra ut. Det ska vra kort och smått(& gott)^^
Jaa men då hörs vi väl imorgon får väl skriva en påminnelse i min mobil om att blogga:P Hoppas bara det här gjorde er intresserade av morgon dagens blogg^^

Kärlek & Respekt citierad av Shan Atci ^^

//Silvitaa


Kommentarer
Postat av: nadja

nej men det e klart du kommer att kunna hantera bloggen bra :D

vaddå föredetta fn snack :P



duuu, vad är det för fel med långa blogg inlägg. mina är ju typ tusen år långa så klaga inte hehe

2008-09-06 @ 02:05:13
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0