Chill...äntligen


Orkar inte leta upp efter en annan bild...:P

Hej på er igen... ja idag fick man överge sin sovmorgon då man egentligen skulle börja kl 10 ill kl 8 eftersom man har hemspråk vilket har gått bättre.
Idag har det varit hanska lung och bästämde mig för att jobba bättre på m atte lektioner, har inte jobbat så bra tidigare men gick bättre idag eftersom jag fick låna furkans tecnology ps och lyssnade på musik<3
Och så sant som jag sa i måndags så ahr dagarna bara gått sååå snabbt och det är rätt skönt.
Helgen är snart här och ännu mer tid med älsklingen ;) <333
Nu fattas det bara två uppsatser som är klara att lämna så nu kan jag verkligen säga att idag har inte jag gjort ngt alls!
Helt otroligt , trodde att jag aldrig skulle få uppleva det.
Men det är skönt...hann chilla kolla på tv och gå ut med bebisen.
I helgen ska jag träffa älsklingen och gå på Nadjas fest..längtar<33.

Fick ett sms idag om att den 10 oktober är skolkdagen??!!
Asså vem kmr på sånt skit..palla skolka en viss dag. Tänker abdolut inte skolka den dagen. iförsig det är fredag och jag har bara 2 lektioner.
Men jag vet inte...vill inte få några anmärkningar som nu påverkar betygen.

Nu ska jag bara kolla på tv och längatr till nästa vecka då det är 9 premiär programm i kanal 5 :O...
snacka om att man har mkt att kolla på tv.
Men igår började min favvo programm CSI..^^
Tänkte gå på en sån linje me nee då skulle inte palla med små kryp och döda människor.
SOm idag i biologin fick man se råttans innälvor och lite annat...


Men shululu så hör vi^^


"Love is my Religion^^

//Silvitaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0