En dag som bloggare...^^



Saknar värmen<33

Hellu på er alla!

Otroligt nog har jag längtat till att skriva. Men som jag har märkt så har inte jag så mkt tid.
Idag eller rättare sagt snart ska lilla jag på dans men innan det ska jag hinna med

*
Gå hem hämta mina tränings kläder...
*  Ska dra till centrum hinna käpa linne ifrån linne ( 29 kr styck :O
* Hinna ta tåget så att jag kmr i tid till dansen (som vissa andra inte gör :P

och allt de ska jag hinna göra på 40 min. Troligtvis kmr jag sent till dansen max 30 min men det gör inget.
Länge sen jag shoppa så måste ta min tid.
Jag har även märkt att jag och en
dammsugare inte passar så bra tillsammans.
Vi kan ha våra ljusa dagar då vi bara kollar på varandra, vi fungerar inte så bra tillsammans som en städgrupp.
Jag tror att det jag har åtstakommit med
dammsugaren idag är att slå på alla väggar och dörrar. Kanske repat golvet lite. Och stuckat foten tack vare sladden. Vi har gett varandra många chanser men jag tror att vi ska sluta umgås med varandra..

Får väl bli kompis med hans rival. Den trådlösa dammsugaren. Provade en gång förutom att den kan vara lite klumpig. Men den skadar inte mig iallafall :O

Och för alla dom som ÄLSKAR  Reggae music så är Reggaemusic.blogg.se en otrolig bra reggae blogg.

Ja ni nu har jag snart bara 35 minuter på att göra allt det jag skulle göra, lr Ops räknade fel^^
Från och med nu har jag 49 min på mig. Kanske hinner trots allt^^

Skriver nog ett inlägg efter dansen för att berätta om hur lyckat det gick...

Love is my religion: citat av ?unknown?

//SIlvitaa











 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0