Hej på Mig!


catti goes flower power^^


Catti och födelsedags barnet^^




Klippte till min lugg igen^^


Hej alla kära bloggare och blogg läsare...
Oj oj oj vilken helg den va helt perfekt och hur lång som helst.
jag behövde det eftersom jag aldrig hinner vara med folk. I fredags efter skolan så tog jag med mig lite böcker och gick ut på stan med erik för att köpa presenter till den sena födelsedags barnet nadja^^
Efter det träffade vi danny och jag möte eve sent på kvällen.Men kvällens höjdpunkt måste ändå ha varit när erik dansade för nadja... jag garvade ihjäl mig!! asså de va så roligt^^ och sedan när nadja fick två nya kompisar som hon kan umgås och lära känna varandra bättre xD^^ enjoy nadja^^<33
När folk väl va där så hade vi väldigt kul en mkt bra dj fanns det iallfall och kvällen blev lite väl lång speciellt för mig och eve^^
Dagen efter så åkte eve hem och jag skulle dra hem till mina morbröder.
Jag blev äntligen bortskämd av dem, jag brukar ju aldrig träffa dom så nu fick jag dra ut på lite shopping med dom^^
Efter det drog jag hem till min honey och kollade på film hela kvällen...tills jag somnade så jag sov över.
Dagen efter kollade vi på film också och sedan blev det dags att möta en annan älskling.
När jag väl va på väg hem så hade jag kommit på att jag inte hade pluggat något speciellt mkt under helgen eftersom jag bara inte orkade ville bara vara med den jag mest tycker om och vill inte slösa den korta tid jag är med denna person.
Troligt nog så orkar jag inte beskriva min helg mer med att den va efterlängtad och nu till ännu en vecka med plugg som jag hoppas går lika snabbt dom förut!
Vill ha lov och det blir det om mindre än 4 veckor ungefär.. har lov vecka 44.
Ska verkligen njuta utav den med dig^^

Men nu ska jag plugga vidare och sms lite^^


"He is my angel, up above my world.
He is the only one who understands me,who can make me feel that i can be.
He is the only one that I want by my side,He is the only one that I believe can save my life.//taio cruz
this is for you grodis^^<33"

//Silvitaa

Kommentarer
Postat av: cath

haha bästa bilden hahaha ^^

2008-09-29 @ 21:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0