keep going....



Hej på er alla...
ja ni nu börjar ännu en vecka med skolan men jag hoppas och tror att de nkmr att gå lika snabbt som de andra har gjort.
Imorgon bär det av till utflykt till tyresta skogen i handen...Mkt trevligt där ska vi kolla på en bränd skog eftersom vi är naturare så måste vi även forska och ja...vara borta från 9-17 hela dagen i skogen:O
hoppas bara att det blir roligt så måste ta med mig flera batterier så att min mp3 inte dör,

Helgen som gick hände inget speciellt direkt. vad ska man berätta, först vare bion och filmen va helt ok men wall-e är mkt bättre.
Sedan blev det dans dagen efter men innan det ett besök på pappas jobb.
Känns som om han jobbade på FBI man fick gå igenom minst 20 dörrar för att komma in till ett stort rum men tusen datorer och sen vare bara att välja någon och spela lite typ.
fick inte gå in på någon sida IFALL att jag skulle hämta virus och tydligen förstöra deras databas....muahaha

Söndagen blev det mkt plugg och ett besök hos cp barnet, prata ut lite och allt ordnade sig.
Sedan blev det mer plugg och tydligen måste jag göra om lite saker ifall jag inte vill ha bara g.

Kan bara säga att jag längtar till Nadjas fest nu i helgen och hoppas och jag vet att det kmr att bli mk skoj^^

Men men ska fortsätta plugga nu kanske lägger in ett inlägg senare^^

"
Love is my Religion"

//Silvitaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0