Nu tändas tusen jule ljus....



Ere inte dags för jul snart? :P


Hej på er igen..jaa dagen ahr varit helt ok har bara varit med karim. Spelat kort pratat ut om allt som hade hänt förut.
Det va skönt och ändå inte för att vi kmr inte överens några misstag vi gjorde förut nu heller.
Men så är det.
Ska kolla på Alvin och gänget , jag älskar dne filmen och rösterna är helt underbara.
Tänka sig att en av rösterna är från Jesse mccartneey lr vad han heter.
Jaa sen ska jag väl dra hem tror jag.
Hoppas att det har gått bra på träningen.
Nu får jag väl vänta till nästa vecka.

Jag har redan funderat på vad jag vill ha till julklapp.. och sedan har jag funderat hur länge till jag kmr att få en.
LIksom det är inte så att min mamma ger julklappar till sina bröder. När slutade dom ge julklappar till varandra?
Kmr jag bara få tills jag blir 18 lr blir jag bortskämd och får längre fram också...
Det är frågan men jag hoppas på den sista :P

Jag ska ge mina små syskon en extra stor paket i år till var och en.
Jag vet inte men det e kanske så att jag älskar dom mer i år:P
haha ne dåå men känner för det.
Dom ska verkligen skryta med den och säga "vet du vad jag fick av min storasyster som inte du fick...."
haha xD jaa dom ska bara få det bästa<33 mina små tjockisar...

Det har blivit vanligt att jag kallar många för det b la...effe och effes lillsyrra men hon är verkligen en liten tjockis..
Har ni sett hennes lår :O

haha nee men nu ska jag kolla på film =)

vi hörs nog imorgon see yah!!

"
dame lo que sientes" //R.K.M y Ken.Y

//Silvitaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0