Ojdå...



"Esperando tu respuesta, esperando tu pregunta,
q a nadie has amado como me amas a mi, a nadie y nunca"

Shulululu på er....

Förlåt mig att inte jag skrev igår kändes väldigt konstigt faktist att inte skriva.
Problemet nu är även att jag inte kmr ihåg vad jag gjorde igår. OM det hände ngt speciellt lr inte?
Just nu är det fredag och man förväntar sig att jag sak på de
storas träning, men men
Jag varken orkar eller kunde komma idag.
Jag är hos cp barnet, hit ska några andra vänner komma och vi ska ha det Chillnäni ikväll.
Längtar... Lite pizza lr mkt.. och mkt vattenpipa^^ mums äppel smak.

Men jaa skolan va rätt så skönt idag har bara två lektioner och slutar vid halv ett.
Sedan drog jag till stan en snabbis och nu är jag hos cp barnet..

Innan jag började skriva den här inlägget hade jag tänkt ut massor som jag skulle skriva med...men..men
Helt borta.. är det kanske att man börjar redan tröttna på att skriva :O
Neeeeej det får absolut inte hända igen..

Eller så betyder det bara att det inte hände mkt runt omkring mig...hemskt
måste ändra på det och få saker att hända^^

Hehe men just nu ska jag beställa våra kebabpizzor!!!<333

Vi hörs senare^^

"Dime si todavia queda una esperanza.." // erre XI

//Silvitaa


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0