Pust*....andas



hej igen på er alla....

Ja ni pust* säger jag bara....
Andas in och ut....  har varit sån otroligt och stressande kväll.
Allt handlar om plugg och plugg och lite mera
plugg...
Men men...lite mindre än hälften är klar nu.
trodde att det skulle vara ännu mer..

Men som jag sa till Fabian.. kanske bör skriva lite mer om privata saker...(
inte föör privata)
Liksom vad som händer runt omkring..

Ja vad brukar tjejer mest snacka om´? det gäller väl smink,kläder och killar så varför inte börja där?
Haha men smink finns det nog inget att snacka om anser jag?
Liksom vadå? är ni intresserade vad för smink jag använder?
Tror inte det :S

Det enda jag kan säga att det bästa är att inte använda smink under sommaren. Det är då eran hy andas för nån månad och det behöver det. Och det känns otroligt skönt. Visst kan man ha mascara men foundation och brun utan sol,
neej tack! Obs det gäller min åskit inget jag går emot^^

Kläder jaa...såg för nån dag sen en kille som hade fjällräven. Kanske dags för såna jackor igen??!
I do not know... Men tänker iallfall inte ge 4400 för en jacka...
(går inte heller emot dom som har fjällräven xD)

Och ja då kmr vi till sista ämnet....KILLAR :O
Men gud så trött jag känner mig.. har ont i huvudet. Borde nog logga ut från datan :P
Hehe det snacket får nog bli en annan gång (
man kan väl säga om 5 år sisådär xD )
Jadåå men påminn mig :P

Hehe men det va nog allt...kände bara för att skriva.
Det känns rätt skönt md blogg..
håller nog med fabian^^

Go'natt och natti natti^^

"Ven y salva mi dolor, Tienes la cura de este amor.
Abrazame, y dime q me amas"  Av: Daddy Y

//Silvitaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0