Slarvig lr bara otur? =(



Perdon si en ti me enamore, pero en tu mirada me ilucionare, que a tu lado yo siempre estare<3
Aunque no se completo lo q siento, eres tu el q yo quiero....

Hellu på er alla igen...

Jaa vart ska man börja? Det som hände efter min senaste inlägg va att jag hann hämta min agrejjer men inte shoppa. Jag kom 30 min sen men det gör inget läraren kom sen också.
Men iallfall jag hann gå till min kompis för att hämta mina böcker som jag hade glömt.
Det va italienskan och matematik boken. Efttersom de va dom två jag skulle jobba med under helgen.                        
Vad händer jo jag lägger ifrån mig påsen i stationen och där blev dom även kvar.
Jag märkte det inte förrän jag va framme vid dansen. 
Alltid när något sådant händer så blir jag så ledsen och får ångest. =(
Ångest är nog den hemskaste känslan av dom alla. 
Liksom ledsnad måste mna alltid känna men ångest kan man undivka kom jag och nadja på, i toaletten när vi höll på att byta om. 
Men saken är att varje bok kostar nästan 300 spänn :O... 
Antingen köper jag några lr så förstorar jag upp det genom att kolla i sl videokamera för att bevisa skolan att någon stal dom. Men det va ändå jag som lämnade kvar dom. 
De kan även vara på upphittade saker, lr så har någon tagit dom (
varför ska man behålla upphittade böcker? Speciellt matte?`)
Men aja sen fick vi en helt ok dans men kunde inte stanna länge. Skulle på bio.. Wall-E
Jaa sen blev det ett besök hemma hos min kompis som fyllde år igår och hem tidigt.
Imorgon väntas sömn och shopping..kan inte bli bättre

Beenie Man- King Of The Dancehall ( vilken klassiker)

Ska nog ta och avrunda lite imorgon kan man väl ta lite kort på det som händer i jakan, bara jag kmr ihåg att ladda min kamera vilket jag inte är bra på.

Men men hade så bra så hörs vi imorgon. Kommentera Gärna =)  See yah

"No dejes a la persona que amas por la persona que te gusta, Porque esa persona te puede dejar por la persona que el ama" citat av : Min kusin Yanely<3

//Silvitaa

Kommentarer
Postat av: Nadja

va filmen bra då?

2008-09-08 @ 13:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0