Snart...FREDAG!!



love reggae<33

Hej på er igen..
Jaa igår vare mkt trevligt att inte göra nånting,och idag blir de tungefär samma sak förutom att man ska skriva till eng men inget mer. Sedan blir det bara plugg över helgen till nästa vecka.
Men det är lungt ordnar det..
Jaa idag väntas ännu mer tv och otroligt nog är det snart helg! Vilket känns underbart.
Imorgon möter man erik i stan för att köpa lite saker och sedan till en toalett i stan för att byta om till nadja fest^^
Det blir säkert mkt trevligt, på lördagen händer det inte så mkt ska bort med mamma och sedan till mina morbröder.
på söndagen lite chill och umgås med min älskling<33

Otroligt nog vill jag på bio den här helgen, det har varit mkt bio senaste tiden så man kan säga att man har "vant" sig vid det.

Idag skolan vare mkt spring till biblioteket eftersom alla skulle bliklar med uppgifter medan jag själv läste lite tidningar där inne och hjälpte några cp barn som inte klarade av datan^^
Hoppas att det blir sånt här väder imorgon också för att då ska jag träffa min älskling.
Senare idag blir det grill tror jag, får väl se tydligen va det en överaskning, hatar såna speciellt om det kmr upp att det inte va en bra överaskning.

Hehe

Men ha en fortsatt bra dag och hoppas att ni inte får det tråkigt under helgen =)

//Big love Silvitaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0