Söndag....




Gina



Gina


Hej på er alla...

Ja idag söndag har verkligen inte varit en vilodag..
Rättare sagt har det hänt många saker...
Bra saker

Jag har otroligt nog hittat mina böcker....Otroligt! Jag frågade hon som satt vid sl och hon bad mig att beskriva och jag fick varje bok. Blev så glad för varje bok jag fick.
Kunde inte tro det,
( så klart att ingen tar upphittade böcker xD
Efter det va jag på väg till stan för att köpa två fina linnen som jag hittade..
Men ne nu funkar inte bilderna i bloggen, borde göra mer
tecnology grejjer på den andra datan.
Lite jobbigt i den bärbara, sedan träffade jag en kompis som betyder väldigt mkt för mig.
Älskar dig<33
Och efter det träffade jag min underbara morbror.
Han skulle bjuda mig på mat så vi drog till Kungshallarna och käkade Kebab<3

När jag väl kom hem skulle jag egentligen till min kompis, men gud jag orkade inte.
Ville bara lägga mig i min säng och somna.
Needåå, Inte ens det får man, Och det vet dom som har småsyskon. Dom skriker och hoppar på min rygg. och jaa...
Man fick iallfall 10 min sömn (
sms inte ikväll, kmr nog sova som en stock, välkomna imorgon från och med 7 på morgonen =) )
Japp men som sagt nu sitter jag i mörkret och måste lägga ifrån mig datan snart för att jag har tydligen skola imorgon. Vilket jag saknar
NV1B ÄR BÄST!!!!!!!

Hmm ville nog säga det...

Imorgon kan jag nog ta några bilder på min underbara klass så ska jag försöka ordna till det här med bloggen...
Well see you later, alligator ^^

Dagens citat:
Kärlek är en resa utan kompass i en väglöst land, Ett äventyr! av: Steven?

//silvitaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0