T-r-ö-t-t



Saknar dom gamla tiderna<33

Hellu...
oj oj oj nu kom minnerna tillbaka från förr.
Visst va inte allt helt perfekt elelr så men jag saknar verkligen det. Alla va verkligen tillsammans.
Vi blev aldrig osams och alla hade kul.
Nu det minsta man säger så blir tjejerna sura på varandra, det har nog inte gått en enda dag utan att ingen har bråkat sedan året bröjade.
Tjejer kom igen.. man orkar verkligen inte med er längre, istället ska vi vara ute och ha lite chillnäni och garva åt granntjejerna..
Men nee då.. iallafall saknar de gamla tiderna med er tjejer (och killar men mest mina tjejer )

Jaa ni glömde att berätta att eftersom i måndags vare klamydia måndag så drog jag och ale ditt^^ bara för skojs skull hade inget annat att göra.

Vad mer....hmm jaa att man har blivit så otroligt trött.
Känns som om jag pluggar 12 timmar om dagen. Jag längtar verkligen som aldrig förr till helger nu för tiden. och inte bara för att gå på dansen lr vara med kompisar. Utan för att vara med mig sj, alltså att hinna med mig sj och kunna vila ut.
Jag har nog inte sovit tillräckligt mkt det senaste 3 veckorna men aja....

Hmm kan jag verkligen säga det här i bloggen?
skiter i men....
Jag längtar efter kärleken...man hör bara såna underbara reggaeton eller bachata låtar, om hur en kille krigar för en tjej lr hur mkt en kille vill ha en tjej lr ngt. Så märker man inte sj att man saknar sin kärlek.

Imorgon väntas ännu en trött och huvudvärks dag, vad ska man göra fattas ändå ca 30 dagar kvar till lovet, vilket kmr att vara så skönt.
Vem vill hänga med till inomhusbad, behöver det lr lite spa skulle sitta bra..

Aja måste tagish nu ska plugga lite mer än vad jag har redan gjort...

"Si tu me conoces, sabes q en ti estoy pensando, si tu sientes lo mismo q yo, sabes q en ti estoy enamorada"
//Silvitaa

//Silvitaa

P.S Det här meddelandet är till en speciell person där ute, du vet inte hur förkrossad jag blev när du skickade meddelandet. Jag kunde inte tro att det kunde vara sant.
Vill bara säga till dig att jag alltid kmr att vara där för dig hur du än behöver mig kmr jag alltid att ställa upp som jag vet att du också skulle göra.
Du kommer alltid ha ett plats i mitt hjärta och jag kommer alltid älska dig...det vet du.
puss puss<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0