Trött..trött..trött



"Cuando dices siento, siento que eres todo. Cuando dices vida, yo estare contigo.
 Aunque sea mentira, me haces sentir viva. Aunque es falso el aire, siento que respiro"

Hellu hellu

Knappt det orkar jag skriva....Ja ni det som har hänt idag är det bara plugget.
Men ändå bara det får mig att känna mig tröttare än trött.
Jag somnade sent igår (
mitt fel, jag vet) men va tvungen....
Sedan vaknade jag tidigt idag, har haft alla lektioner man kan ha plus, så såg jag en rysk dans.

Jag ska påminna er att
Glöm aldrig era böcker i skolan!
Jag glömde min eng och nu har jag dubbelt upp till veckan. Idag ska jag plugga ( som jag älskar)

* Biologi...
Blommor, nästa vecka besök i en trädgård för att ta reda på mer om deras organ och pistiller....whatever
*
Naturkunskap...vi pratar om något LHN lr så. Kommer inte ihåg.
*
Eng..den kvar glömda läxan glosor...ord..och glosor
* Matematik...måste jobba vidare

Så ser mitt schema ut...Det där är min fritid och vardag. Iallfall för den här veckan...
Men men måste bara kämpa på....
(sommarlov...snälla snälla)
Plus att man har ont i huvudet och lite sånt där så får Fabian mig att garva..
Han kan vara irriterande men mkt rolig på sms =P

Obs! Glöm inte att kolla på hans blogg :P http://faabbee.blogg.se  Enjoy =)

Sååå nu ska man pluggish....Som lärarna säger
- Om ni gör allt i tid så kan ni bli vad ni vill....


DON`T THINK SO!

Skriver lite senare =)

Dagens plugg låt: "Baby bash- Suga Suga"

Dagens citat: "Musik är kärlek, det porlar som vatten ,hoppas du vet hur man använder volymknappen " Av: Stereo

//Silvitaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0