vet inte...O_o

)


"Känner sån stooor kärlek för dig Christian<333!"
"Man kan säga att du är min sunshine genom alla dagar"


Hej på er alla....
Idag har det varit en mkt intressant och lärorik dag. Inte genom skolan...nene där va jag helt bort
Efter halva dagen höll jag på att somna framför läraren. Jag har inte riktigt vetat varför..
Jag har ingen aning på vad jag tänkte på..om jag ens tänkte på ngt.

Iallafalll...känns det som om vi får nya läxor för varje dag..Ännu en Biologi läxa och italienska och eng läxa.
Troligen svencka också som vi skulle ha redovisat för länge sen men våran lärare blev sjuk(
säkert av sina bantningstabletter, som hon tydligen svettades så mkt av xD)
Och just nu är jag en aning irriterad...
Alltid när jag byter rad måste jag trycka på den feta F så att det blir fet text...kan den inte bara fortsätta att vara fet hela tiden?
Och min msn funkar tydligen inte...

Jag har åtminstonde fått lite hjälp idag att min underbara kompis fabian...
Han va såå snäll och verkligen offra sig att leta upp 10 länder och kolla om de har demokrati eller diktatur..
Det kanske inte låter så jobbigt men det kan det vara...speciellt eftersom han va så trött (
jag tvingade inte honom!)

En rolig sak som alltid händer i klassen det är att Azhi(jag och ale kom på att han är lika söt som quiko lr hur man skriver från chavo del 8 xD)...och aldin dom "försöker" prata spanska...haha det är såå roligt när Azhi svara..
-Claro si...porque?....que?..hola señorita ^^
cp barn är dom iallfall gick bakom för att skrämma i biologin eftersom vi höll på att kolla på små djur som fanns i jorden...ÄCKLIGT!

Vad mer kan jag berätta....Hmm inte mkt alls faktist ska göra klart min eng läxa...sen om det händer ngt speciellt under de få timmarna så skriver jag väl igen....
Glöm inte bort Vem Kan Slå Filip Och Fredrik ikväll 21:00=)
den började igår faktist men men...

"Ella no duerme, no sale, no come, no rie, no dise nada.
Se pasan los dias y noches llorando sentada en la cama,
Preguntandose, cuando va ha volver. Porque el amor se fue??"  // baby ranks ft angel lopez

//Silvitaa 

P.S Älskar dig Christian<3 Du va, du är och kmr att vara mitt allt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0