Vilken dag...



Varför finns det alltid problem..



Med min panini idag <33 Älskar dig grooovt <3333



Bara för att hon är såå saaaxy :P


bara för att han är......Azhi :P haha quico, and shining^^


Hellu på er alla... ja sorry igen för att inte ha skrivit på flera dagar men vad ska man göra.
Förstår inte heller varför jag ahr varit på dåligt humör vissa stunder.
Allt har bara blivit så mkt. Jag tror att jag har nog satsat för mkt i början..
Borde ha tagit de lung men jag vet inte, hinner inte med något alls.
Fyra dagar i veckan ere bara plugg inga kompisar lr så..fredag slutar jag tidigt så då drar jag väl ut. Men ändå har jag massor med böcker i väskan.
Men det är väl som kallas gymnasium, mer ansvar. Och jag ska bevisa att jag har mer ansvar.

Jag måste bara säga det....ÄLSKA ALVIN OCH GÄNGET<33 hahaha sååå himla rolig film. Har kollat på den nästan varje dag och kan inte tröttna på den xD

I helgen ska jag dra med the family och kolla på space schimps i kista...Sen blir det väl träning. Fast inte på fredag då ere ju bio.
Kan väl inte ge upp en kväll med familjen för lite träning.
Man vet ju ändå att nästa fredag ere träning. Så går på lördagen istället.
Sedan ere bara plugg.

Idag hade vi Nt-dagen vilket va rolig och stressande än vad jag trodde att det skulle bli. Men vi lyckades ändå få vår drake att flyga och sedan skulle dom kora den som såg roligast och flög högst och bla bla...
Orkade inte vänta så drog mig hemmåt.

Fler bilder finns det att se på http://silvitaa.bilddagboken.se

Men nu ska jag dra och hämta min syrra som har fotbollsmatch vilket jag ska kolla på.
Heja Fc Järfälla......

"Noce q paso pero me enamore de ti,contigo siento calor y una pasion juvenil,y que nuestro amor no tenga fin" 
//Arcangel

//Silvitaa

Kommentarer
Postat av: nadja

na-a nästa fredag blir det ingen träning heller för då blir det PARTYYY! :D

2008-09-16 @ 20:22:47
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0