Dopeboy....



Tjena tjena...
Känns så bra på början av året men ska inte fortsätta tjafsa om början av året hit och dit, igår va jag hemma hela dagen för att ta igen timmarna jag förlorade morgonen den dagen (som sagt, aldrig lika sent igen!!)
Jag va hemma hos tjejkompisen och kollade på FRIENDS, bästa starten, det va hela sista säsongen, där emellan ringde mamma och tyckte att jag borde dra hem. Fick springa hem nästan för att inte missa ngt, så gulligt när dom blir tillsammans igen^^
Senare på kvällen blev det dags för Victoria Secret Runway Show...bästa jue^^^min Adriana Lima fick bära 5 miljoner dollars BH:n =P haha

Just nu är jag hemma hos killkompisen med 3 andra kompisar och chillar, ska snart hem för att vakna mina syrror, vilken fredag va?! Hade verkligen planerat att gå ut och shoppa upp alla present kort och pengar, men nee får väl bli nu under helgen.
Ne men ska dra och kolla på Daddy Yankees film igen, kompisarna ville se den =)

Soo have a great weekend
//Silvitaa

"
We aint having sex
We're making moments
that will out last the world
And this ain't sex
This is a symbol
Of the true makings of love

hey look at what you did to me
made me a beliver
iam not blind to see
everything you given to me"

Adam Tensta-Dopeboy!
( Abbe! Young Dida är med i videon!!!)



Kommentarer
Postat av: susan & tyra

Hej! Vi har frågestund i bloggen bläddra ner 2 inlägg och passa på att lägga en fråga :)



ps . titta du så inte tar samma fråga som nån annan :D

2009-01-05 @ 11:51:01
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0