Just because...


Lil Wayne new pictures and his newborn baby mama photos and images only at lilwayne.be. LIl Wayne tattoos tattoo face and forhead full body arms left right back.jpg

Just because .......



Danjah & Lazee.. just because they are my favooo...



Adam Tensta & I just because he´s making some good music^^

"Yo se que tienes 20 enamoradas
Y a cada una tu tratas de engañarlas
no pienses que conmigo
tu podras hacer lo mismo
solo me satisface un par
de horas el domingo

Mientes con tus besos
y me miente tu sonrisa
yo lo se
me mientes con tu cuerpo
cada vez que me acaricias
yo lo se"


Nee men shoo på er...
Här ligger man i sängen och lyssnar på lite hip hop music och har extremt ont i magen. Vad ska man göra, ja kanske gå till doktorn men där hjälper ju dom väldigt mkt lr hur? Man kommer och har ont i magen, man får inga tabletter lr ngt tror jag, men det går väl över. ( ingen mensvärk )
Som sagt så var jag i helgen och köpte lite saker, och snart om ungefär 34 timmar så börjar man skola. Visst har man längtat till det men inte till de 4 proven som väntar mig de senaste två veckorna, men som sagt vad ska man göra.
Just det mitt nyårslöfte =P jaa ni vilket av alla 10 stycken ska jag berätta xD haha är så dåligt på det, vet inte ens vad ett nyårslöfte är. OK om jag rökte eller ngt sådant, men eftersom jag är en snäll flicka så behöver jag inget sånt ^^ hehe.
Imorgon väntas en dag med massor med plugg fast sj skulle jag nog helst vilja träffa min älskling. Det är nog den enda personen förutom panini som kan få mig att le hur dåligt jag än mår.
Vi har otrolligt roliga och underbara stunder tillsammans^^<33
All den tid som vi har tillbringat tillsammans^^ jag visste att det skulle funka mellan oss till slut ändå.
Puss puss på dig<3

Iallafall... haha
så kanske man ska börja snacka om sommaren 09 nu? vad sa ni? lite tidigt..nee då. Jag längtar redan till julen^^ nee men sommar, liksom äntligen slipper man de sköna varma vinter jackorna, och de mjuka halsdukarna och alla jätte mysiga sjukdomar, så man har anledningar att sakna till sommaren. Kan man saknar för att då är deet dags att åka till peru =P men det stod KANSKE annars blir det i jul, saknar mina kusiner alldeles för mkt.
Sen kanske man vill snacka ut med sitt ex där borta, haha liksom man hann inte avsluta det bra, det tog bara slut sådär, utan att säga ngt så måste avsluta bra. som vänner^^ vilket vi blev men han kan nog klaga lite om vf jag inte har kommit tillbaka och allt, bla bla... boys

Ska ta det lite lugnt nu ^^

Take care!!c ya!

//Silvitaa

MIn efterlängtade video!

T-pain ft Chris Brown- Frezee!!





Kanye West- Jesus Walks


   

Kommentarer
Postat av: Nadja

men lilla du, din magvärk kanske beror på nåt annat. du kanske borde gå och...ehm ja, du vet vad jag syftar på ;) haha



hoppas du mår bättre snart <3

2009-01-07 @ 15:06:21
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0