Minnen 2008

Hellu på er...det va ett tag sedan^^
Kna berätta att jag har haft en bra jul och ett underbar avslut på året^^
FIck många fina presenter till jul och några som jag inte ens visste jag kunde få hehe =P
Fick tillbringa den med familjen en dag och nästa med mina morbröder..mycket trevligt som alla de andra jular^^
Den nya året välkommnade jag med några kompisar som jag träffade i jakan...så var inte planen innan men det blev så till slut, abbow vilken kväll..den avr mycket rolig och trevligt men shiit skit jobbig att vara vaken så sent.
Japp så nu är 2009 här..nu väntas skolan, problem, lösningar, skratt och massor med annat bra och dåligt^^ Men jag tar väl emot dom med mycket öppna armar.
Är beredd på allt nu ^^

Här kommer några bilder och minnen




Här backar jag till julen 2007^^ hehe



Avsultning i 9:an för att ta stora steget till gymnasiet..



Den kalla kylan började komma...



Men innan dess blev det en resa med gruppen till GBG



höjdpunkten va nog en resa med min älskling till budapest...



Med adam tensta på väg till årets dans tävling^^


Sååå kul!! och i år väntas The Voice^^..Here I come



Har varit mkt med min panini<333



skaffat lugg hann jag också med^^



^^



blev en underbar sommar också^^



några från gruppen^^



och många bio besök emd dom också...alltid toabilder^^



fick nya kompisar =P



lite tid från nian^^



Pride festivalen...alltid!!



blev många födelsedagsfester också ^^



och ännu fler tider med min livs kärlek panini<333



en av de största händelserna för mig att jag fann kärlek för Reggae musiken<33
Love is my religion!



Fick en underbar klass också^^



många resor till etuna blev det ockaå =P



och ännu mer med min älsking christian<33



glada tider man alltid kommer komma ihåg som man kasnke har skrivit ner, och många saker som man vill glömma... hoppas det kmr fler av varje^^



julen kom igen...



hehe blev en snabbspolning av året..orkar inte lägga in allt heller =P



kommer mer tid med min älskling<33



träff med alla människorna^^ glädje



och kommer säkert många tårar också..



men som sagt..jag tar allt med öppna armar!!
Hoppas året 2009 är snäll mot mig :P hehe




Kärlek och Respekt!!!!

//Silvitaaaaaaaaaaaaaaaaa













Kommentarer
Postat av: Nadja

sååå många minnen <3



btw, köpte du den där kjolen från gina ;)

2009-01-07 @ 15:10:37
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0