Music sound better with you....



Bara för att skolan har börjat igen och jag har saknat mina sär barn^^



"No creia en el amor, hasta q apareciste, con tu fantasia"



SAknar dig Christian<333 såå hemskt mkt..kom tillbaka =(

Hej på er... jaa nu har skolan börjat lr den gjorde det igår^^ va mycket kul att träffa folket igen, och alla lika trevliga, hade saknt tjejerna iallafall. Vi hade bestämt att vi skulle gå på friskis de senaste tre dagar eftersom det är grattis... (såklart att man går då xD) men nee jag och määäriam och ayan är nog riktigt lata, vi orkade inte ta med oss kläder och özz med nora va taggade men ville att vi alla skulle gå, såå jaa det går nog inte så bra med löftet om att man skulle dra och träna. Det räcker med att jag går från och till skolan^^
Jag äter nyttig frukost också eller har börjat, nu i veckan så har det bara varit hemgjord juice mmmums! godaste banan, jordgubbar, ananas, mango allt! skit gott=P

Igår grillade några, men det va nog ingen ide SKit kallt säger jag bara! Jag hade inga händer en stund xD men där åt vi gott, korv marsmellows (hur skriver man??) och sen värmde vi upp pucko^^ hehe=P det va hur mysigt som helst.

Och just det, dagen innan skolan min sista dag ledig spenderade jag i stan....och åkte skridskor i kungsan xD haha det va hur kul som helst jag ramlade inte en enda gång! stolt. Hundra år sedan jag hade åkt, men det gjorde ont i fötterna efter ett tag xD =P hehe

Hmm hur ska jag spendera min helg? joo det gör jag med plugg, allt blir som vanligt igen bara att schemat ändras lite och så längtar man till våren.
Jag har faktist börjat kolla mer och mer på Kenzas blogg, den är faktist bra...eller inte för att jag läser hennes liv men jag tycker om kläderna hon har, fin stil. Så man kollar alltid på "dagens outfit" haha=P

Jag har svårt att bestämma mig hur jag ska göra med dansen, the voice, likosm om jag börjar så måste jag typ sluta på min andra för att verkligen hinna med skolan. Men samtisigt om jag börjar i dansen kanske jag inte hinner med skolan...blää det gör ju inget om inte jag börjar nu, kan gå under sommaren eller så börjar jag nästa termin.

Ska dra och käka lite innan det blir försent för min mage..

"
Si lo vez dile q aun le quiero,
y q me decespero por tenerlo junto a mi,
si lo vez dile q no le olvidado."

//Silvitaaa

Cabas- Bonita!




"ya no keria nada
mi alma estaba herida
ya no sentia nahh
ke no fuera dolor
sali a buskr problemas
pork no creia no creia en nahh
ni sikiera en el amor

hasta ke apareciste
con tu fantasia
y me pediste ke kantara esa
kncion ke tanto te sabias
y yo te dije

pasa la noche conmigo
bonita yo te hare canciones
mil versos de amores
y no kedaran dudas ni dolores
en nuestros corazones
pasa la noche
y kedate mañana too el dia

no me kedaba nahh
mas ke una onda herida
ke no ciktrizaba y fumaba
mi razon
pero escuche el sonido
del cielo ke se abria
y tu aparecias
y mi vida cambio

hasta ke apareciste
con tu fantasia...

pasa la noche conmigo...

desde esa noche eres mia mi amor
siempre seras mi bonita mi amor
para nadie es un secreto"

Kommentarer
Postat av: nadja

åh, skridskor jag vill också :D

vem va du där med då ;)

2009-01-11 @ 01:52:44
URL: http://gadjet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0