Music bring us together





"Tonight, you suckers got served!"


Här sitter man i köket och dricker lite varm chocolate med en hemmagjord socker kaka. Det låter perfekt och dagens all mat har nog varit helt perfekt. För att inte snacka om frukosten. Kändes som en rikig frukost denna gång, som jag även hoppas på att jag skulle kunna få varje dag men jag tror inte att det lär hända. MItt inlägg för typ 1 vecka sedan med Cabas videon var en av inspirationerna av att äta en rejäl frukost om morgonarna. Det va under helgen jag åt årets bästa ( räknar med 2008) frukost.

Under förra veckan kollade jag på chihuahua filmen, den var helt ok men massor av pratande hundar som bröt på spanglish var lite uttråkande. Den enda filmen som jag tycker om som har pratande djur det är nog den med två hundar och en katt. Kommer inte riktigt ihåg vad den hette men den var bra^^ Tycker även om fantasi sagan som handlar om en pojke som läser en sagobok och den blir sann, typ!,,men med alla levande sten barn, och den flygande hunden med bubblor på ryggen. samt den mkt fina killen atreyu ( skriver som det uttalas).^^

Idag så har det varit en ganska ansträgande dag, har garvat för mkt i idrotten, men men man ska inte klaga ^^ haha. Så efter att jag har pluggat stenhårt som jag tänker göra alldeles snart ( kl 19-23) så ska jag byta om till mys kläder och kolla på min absoluta favvo film! ( strunta i alla de andra filmerna som jag har sagt att det är min favvo film xD) jag ska nämligen kolla på You got served den är så otroligt bra. Det har ju kommit ut nya såklart som Step Up 1,2 och 100 xD men liksom den bästa är nog You got served^^

Förra veckan kändes det helt underbart att gå till skolan, man började en onsdag kl 9 en torsdag kl 11 och en fredag kl 8. Men liksom bara tre dagar, vf skulle vi inte kunna ha så? då blir vi ungdomar mindre stressade. Gör inget om ni lägger till några timmar (max till 17) men liksom vi får ju 4 dagar ledigt^^ rättvist =P

Jag kmr ihåg att det snart är Streetstar som jag hade gått till förra året. Tävlingen där man tävlar i massor av dans genre som hiphop, street, looking, poping, breaking b la. I år är det igen, vet inte ännu om jag ska dit, känner några som ska dit, meeeeen vi får se hehe^^

Abbow jag har verkigen försökt matcha min fritid med att hinna sitta framför soffan och kolla på One tree hill och även att ladda ner, men gud jag hinner inte! alldeles för svårt. Såå ni vet ju att min födelsedag är om några månader, vf kan inte man ge lilla mig en present med säsong 6 på one tree hill^^ jag lär nog inte komma fatt tills dess heller så jag tycker att det låter utmärkt =)

Jag kan säga att jag längtar till sommaren för att då kmr alla sköna konserter hit. Tänker inte missa The voice i kungas i år. Hmm är inte säkert vilka som kan tänkas komma i år. Säkert Lady Gaga igen men men, måste gå på den^^ ska försöka vinna vip biljetter så att man kan få träffa nån artist^^

ska taggish nu och pluggish^^=P

Love is my religion

//Silvitaa


"
I feel right
The music sounds better with you
Love might
Bring us both together
I feel so good, I feel right
The music sounds better with you"


Lil Wayne ft Young Joc- got money



T-pain ft Ludacris- Chopped n Screwed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0